Perus puurtamista

Henri Anttila, 10 huhtikuuta 2014
Hei!! Samaa rataa mennään vaan, eli koitetaan hiukkasen vielä nostella hiilaria ennen dietin alkamista. Ei mitään ihmeitä. Tämä viikko painellaan vielä sata lasissa ja sitten seuraavalla viikolla kevennetään huolella. Muutama köykänen pumppailureeni ja paljon lihashuoltoa luvassa venyttelyn, rullailun ja hieronnan merkeissä. Lauantaina mennään porukalla kisoja sitten katsomaan! :) Voisin tähän heittää vielä vaikka eilistä selkäreeniä loppuun. 9.4.2014 Keskiviikko, selkä. 1.Leuat lisäpainolla +25kg x 8, 8 / 15kg x 10+6 2. Mave pysäytyksellä 180kg x 10, 10 3a. Ylätalja kapea lapiokahva 90kg x 8, 8 / 80kg x 8, 8 3b. Alatalja tangolla 2 x 8-10 4a. Pullover taljassa 3 x 10-15 4a. Kulmasoutu kp 30kg  3 x 10-15 5. Hammer kp 20kg x 2x12 6. Smith kohautus 65kg x 20, 50RP Sen pituinen se, koitetaan saada vähän kuviakin tänne lähiaikoina. Ei muutakun tsempit kaikille kisaajille!  
comments powered by Disqus