Reeniä reeniä...

Henri Anttila, 29 maaliskuuta 2014

Tässä sitä painellaan menemään viimeisiä viikkoja ennen kisadieetin alkamista. Seuraavan kuun loppupuolella olisi tarkoitus sitten aloittaa diettaaminen. Kaiken olen koittanut vielä saada irti näistä reeneistä, jos vaikka ihan muutaman gramman pystyisi vielä lihasta tekemään. Hyvin nousujohteisesti on reenit kulkeneet ja rupeaa kroppa huutamaan jo lepoa, koska viime kevennyksestä on jo aikaa. Pari viikkoa vielä täysiä ja sitten vajaan viikon totaalihuili pitkästä aikaa niin saa hermostokin lepiä ennen kun ruvetaan rasvaa polttamaan. Nyt jo jänskättää koko kisahomma, kun mennään suoraan yleiseen sarjaan vaikka olisi junnuiässä. :)

Mutta ei mitään, tänään oli koipia ja tässä hiukan faktaa siitä. 29.3.2014 1. Takareisikone istuen pyramidi 30-70kg (+-10kg) x 6-10 2. Kyykky 160kg x 8 / 150kg x 10

3. Sj mave 110kg x 15 / 140kg x 12

4a.Vipuv. prässi 300kg x 12, 10 4b. Askelkyykky kp 25kg x 30, 30 / askelta 5. Vatsarutistus ylätaljassa istuen 35-45kg x 3 x 10-15  
comments powered by Disqus