kirjoitella tämän hetken reeneistä kun on kerranki rauhallista. Eilen kävin ottamas käsireenin ja kyllä oli kolmen päivän lepo tehnyt hyvää! Mulla on ollut...

Janne Randen, 29 lokakuuta 2008
Moro! Täs ajattelin vähän kirjoitella tämän hetken reeneistä kun on kerranki rauhallista. Eilen kävin ottamas käsireenin ja kyllä oli kolmen päivän lepo tehnyt hyvää! Mulla on ollut aina se vika että tulee heti kisojen päälle alettua reenaan täysillä ja tänäkin vuonna kävi samanlailla. Eikä siinä mitään mutta kun sitä ajaa vaan kropan aivan tukkoon ja sitten sitä ihmettelee että mikä on kun ei rauta nouse. Aloitin ojentajista ja mun lemppari liikkeellä kapeella penkillä. Tämä on ainakin mulle toiminut hyvin että väsyttää ojentajat tällä ja tämä tuo samalla hyvin voimaa ojentajiin. Lämmittelyjien jälkeen menin 6 sarjoilla niin ylös että rautaa oli 210 kg. Tällä oli tarkoitus ottaa kans 6 sarja mutta voimat loppu kesken ja jouduin jättään 4 ja kyllä harmitti. No seuraavaan laitoin 180kg koska en olisi enään saanut toista edes 4 sarjaa 210kg eli mitä sitä turhaan enään lyhentää sarjoja ja eipä ole ihan niin suurta riskiä hajoittaa paikkojakaan kun rauta on hallinnassa. 180kg otin kympin ja tiputin heti 140kg ja sillä tuli vielä 14 kertaa ja siitä vielä 100kg jolla aivan loppuun asti. Nyt olikin ojentajat jo aivan pumpis niin olikin hyvä vaihtaa taljaan. Nämä taljat täälläpäin on pienillä pakoilla ja niihin pitää itte koitaa viritellä jos jonkinlaista lisäpainoo. Kun rakennus hommat on tehty niin reeni jatkuu eka myötä otteella ja heti päälle vasta ottella. Näitä tein 5 sarjaa ja kyllä olikin ojentajat selaisessa pumpissa että ei tehnyt mieli tehdä enään yhtäkään sarjaa! No siinä kun katsoi peilistä niin ne näytti omasta mielestä kohtalaisilta mutta Hanssi sattui tuleen samaan aikaan reenaan eikä ollut vielä tehnyt mitään ja pyysin että verrataan käsiä. Niinpä verrattiin käsiä ja tuli siinä saman tien palautus maan pinnalle! Ei se näköjään auta vaikka reenais kuinka jos on pikku mies niin on. On se Hanssin käsikin jos on koko ukkokin helvatun iso. Harmittaa se kun meillä ei töistä johtuvista syistä aikataulut sovi. Kun tos pari vuotta sitten reenattiin minä Hanssi ja iso Arska elikkä Holkko kolmistaan niin reenit olivat todella kovia ja kehitys on ollut silloin kaikista parasta. Muistan kun jalkojakin kun reenaattiin ja olin ottanut samat sarjat kun hanssi ja iso arska niin eikö hanssi että et sä vielä lopeta. Sä teet kolme sarjaa lisää jos kerran kisoihin tähtäät. Eipä siinä auttanut kun alkaa tekeen lisää prässiä ja ne sarjat tehtiin sitten aivan hämärän rajamaille asti! Näin kuulemma oli hanssikin reenannut silloin kun vielä kilpaili ja en kyllä yhtään epäile kun ajttelee että ukko on painanut kisakunnos lavalla 123 kiloa. Toivottavasti vielä saataisiin joskus kolmikko kasaan niin että saatais taas ottaa todella kovia reenejä jos vaikka meikäläinenkin alkais kehittyyn. On nytkin tullut kehitystä ja kovaa on reenattukin mutta nyt kun on ollut hyvät lisäravinteet ja siitä kiitos GO4fitin porukalle olisi ollut hyvä ottaa aivan kaikki irti mitä mahdollista on. Menipä tämä aivan muuhun kun että mitä ojentaja reenin jälkeen. Jatkan huomenna kun nyt pitää lähteä kiirellä elokuviin ja sen jälkeen kinuskiin syömään suomen parasta chilikanaa ja riisiä ja sitä voitte kysyä vaikka Koskisen Nikolta että onko se niin hyvää mitä sanon. Kovia reenejä ja ei muuta kun täysillä eteenpäin!
comments powered by Disqus

Uusimmat kirjoitukset


Rinta 21.04.2010

Selkä 08.04.2010

Etureidet 28.03.2010

in mennyt jo vähän aikaa kun on tullut kirjoiteltua. On ollut puuhastelua perheen parissa kun pian on tulossa yksi jäsen lisää. On tullut käytyä reenaamassakin... 31.01.2009

ivä mennyt kakkua ja muita herkkuja syödes tyttären ja vaimon kanssa. Tos tuumailtiin että seuraava herkkuttelu päivä saa olla vasta jouluna, niin varmaan. Kyllä... 09.11.2008

kirjoitella tämän hetken reeneistä kun on kerranki rauhallista. Eilen kävin ottamas käsireenin ja kyllä oli kolmen päivän lepo tehnyt hyvää! Mulla on ollut... 29.10.2008

takana ja meni ihan kohtalaisesti kun ottaa huomioon että kuinka rikkonainen vuosi on takana. Ensinmäisenä pitää kiitää hyvistä lisäravinteista Go4fitin... 08.10.2008

ikaa kun olen viimeksi kirjoitellut! Olen olut viime lauantaista kuumeessa ja kurkku kipeenä, joten on mennytkin tämä loppu dietti petis toipilaana! Onneksi on ollut... 02.10.2008

04.09.2008

a kädet ja niinpä aloitin mulle lemppari liikkeellä eli kapeetapenkkiä. Tein sitä 10 sarjoja 170kg asti ja sitten siitä alkoikin rauta painaan niin että piti... 09.08.2008

ko ettei ole kerinnyt kirjoitteleen mutta, nyt alan taas kertoileen kuinka dietti etenee! Eilen tein selälle paksuja ja tänään tein leveät lihakset. Paksuille tein... 06.08.2008

lkää oikein kunnolla! Kävin eka aamulla ottamas polvenalta vetoja ja nyt alkaa selkä taas vahvistuun. En ole sen jälkeen päässyt 300kg kun toinen selän ojentaja... 26.06.2008

17.06.2008

kiireinen viikko ettei ole paljon kerinnyt kirjoitteleen. Tänään tuli tehtyä rintareeni! Tein aluksi 3 pitkää sarjaa peck deckkiä niin ainakin rinta on kunnolla... 13.06.2008

n nopeeta ettei meinaa jäädä aikaa edes tänne kirjoittaa. Tos tuli reenattua selkää parina päivänä peräkkäin ja kyllä sen tunteekin. Tein ekana päivänä... 29.05.2008

a kädet ja tulikin aikas hyvä reeni. Aloitin kapeallapenkillä ja pääsinkin siinä 220kg asti. Siinä tuli tehtyä niin monta sarjaa ennen tiukkaa ykköstä että... 19.05.2008

a jalkoja viikon huilin jälkeen kun sain molempiin ranne kanaviin tulehduksen. Jonka seurauksena ei viikkoon voinu tehdä mitään. Tein superina jalanojennusta ja... 14.05.2008

06.05.2008

lkä! Aloitin parilla sarjaa ylävipulaitteella. Jatkoin samalla koneella mutta otin heti päälle ylätaljaa. Ylävipukonees oli painoa per käsi 100kg ja ylätljas... 26.04.2008

na veljen tykönä salos ja käytiin siinä reenaamas samalla. Ekaksi otettiin hauikset tyyliin ylätaljas penkillä maaten. Koko pakalla hartian levysellä... 21.04.2008

etureidet jota pitikin reenata varauksella,koska viime perjantaina loukkasin töissä oikean jalan pisaralihaksen. Ajattelinkin että tekisin jalanojennusta,hackia ja... 14.04.2008

nattua yli viikon huilin jälkeen jalkoja, kun varastoo siivotes onnistuin repäiseen pitkät selkälihakset! Oli hyvää tuuria ettei mennyt kokonaan... 09.04.2008

rintareeni! Tein eka vinopenkkiä käsipainoilla suoria sarjoja 4* 50kg 8-12 sarjoja. Tämän jälkeen tein superina käsipainoilla vinopenkkiä ja heti päälle... 25.03.2008

ata kun on saanu olla töistä pois. Lauantaina tuli reenattua kädet. Ojentajat ja hauikset! Aloitin ojentajia tekeen kulmatangolla kapeeta penkkiä. 100kg2*10 sarjaa... 24.03.2008

iin nopeasti ettei ole paljon kerinny kirjoitteleen,mutta kerrotaanpa jotain tämän viikon reeneistä! Tänään tuli reenattua etureidet. Aloitin kuntopyörällä 20... 16.03.2008

at. Aloitin lämmittelyn jälkeen kulmatangolla kapeetapenkkiä 2*10-120kg 2*8-140kg 2*6-160kg 2*3-180kg. Tämän jälkeen taljaa vastaotteella 5*15 koko... 08.03.2008

än vuoro. Ekana tein ylävipukoneella 5 sarjaa 180kg 6-12 toistoa. Tämän jälkeen ylätaljaa koko pakalla eli 135kg 5 sarjaa 8-15 toistoa. Sitten lopuksi leuanvetoja... 04.03.2008

a selkää ja kovaa! Aloitin etuvipuvarsi koneella edestä ja lämmittelyn jälkeen laitoin 170kg kättä kohden. Teen käden kerrallaan kun ainakin itse saan paremman... 03.03.2008

ni into päällä ja kova halu kehittyä. Tänään oli vuoros olkapäät ja niitä tulikin pumppailtua oikein kunnolla! Aloitin smitis edestä punnerruksilla. Tein... 29.02.2008

ua taas mukavalta! Selkä! Tänään tein sekä paksut että leveät lihakset,kun yleensä reenaan selkää kaksi päivää! Aloitin polvenalta vedoilla 70kg 25... 25.02.2008

ka reeni nielurisa leikkauksen jälkeen jonka toipumiseen meni 2 viikkoo ja painokin laski 12kg. Se siittä! Hauikset ja ojentajat! Aloitin hauiskääntö kp... 20.02.2008

udotussarjoilla 4*10-15 Sitten smittiin tekeen vinopenkkiä ylileveellä otteella 4*10 toistoo. Lopuiksi tein vielä tasapenkkiä käsipainoilla... 16.01.2008

rässi 7*35 koko pakalla 2 minuutin palautuksilla! Jalat olikin tämän jälkeen aivan loppu ja ei muuta kuin syömään! Lauantai ja takareidet! Jalkahauista... 12.01.2008

ojentajat ja hauikset 08.01.2008

selkä(paksut lihakset) 05.01.2008