Pelejä ja pieniä painoja

Jesse Kiuru, 11 helmikuuta 2011
Terrrve, Viime viikonloppuna ohjelmassa oli pari tiukkaa peliä hyviä vastustajia vastaan. Yleensä muutama päivä ennen pelejä vedetään kohtuullisen kevyitä treenejä, panostaen terävyyteen ja nopeuteen jättäen voimaharjoitukset kokonaan pois. Se näkyikin hyvänä liikkeenä viikonlopun molemmissa peleissä, vaikka vain toisesta saatiin voitto kaivettua. Omat pelit meni oikeastaan aikas hyvin ja on mukava tuntea olevansa taas hyvässä tikissä. Pommit nurkkiin! Tämä viikko aloitettiin ansaitulla vapaapäivällä. Tiistaina ja keskiviikkona vedettiin molempina päivinä kohtuu tiukat salitreenit tenniksen lisäksi. Tiisatina ohjelmassa oli puhtaasti yläkroppa leuanvetoineen ja punnerruksineen, kun taas keskiviikkona nähtiin kuinka reidet ovat vahvat kun tukkipölkyt! Melkein ainakin... Mutta tosiaan, kisakaudella saliharjoittelu on hieman erilaista kuin yleensä, käytetään paljon omaa painoa apuna ja muutenkin paljon pieniä painoja sekä huoltavaa voimaa. Treenaaminen ammattimaisesti ja koulunkäynnin yhtälö ei ole se kaikista helpoin toteutettava, joten palautumiselle on yritettävä löytää aikaa niin paljon kuin suinkin mahdollista. Myös ruokavalio on tärkeässä osassa, vaikkakin se on täällä luvalla sanoen kiven takana. Terveellistä ruokaa saa etsiä ihan huolella, eikä asiaa helpota yhtään se että tämän hetkisessä kämpässämme ei ole keittiötä. Itsehän olen siis erinomainen kokki, ja kaiken näköiset kanawokit valmistuu käden käänteessä. (oikeesti se on ainoa asia jota osaan laittaa hernekeiton lisäksi). Kuitenkin paikallisen ruokakulttuurin tuntien alkaisin kyllä mielelläni opettelemaan uusia reseptejä. Mutta se siitä tällä kertaa. Sunnuntaina pelataan taas hyvinkin tärkeä peli koko kauden kannalta, joten huomisesta lähtien ladataan paukkuja pyhään.
comments powered by Disqus